1. Při změně majitele nemovitosti (fyz. os) je třeba dodat nutné podklady
- Hlášení o změně odběratele podepsané kupujícím i prodávajícím
- Stav vodoměru ke dni předání
- Doklad vlastnictví nového majitele (výpis z KN, kupní nebo darovací smlouva)
- Kontaktní telefon
- Průkaz totožnosti, v případě zastupování jiné osoby platnou plnou moc nebo zmocnění k provedení změny
2. Při změně majitele nemovitosti (firmy, organizace) je třeba dodat nutné podklady
- Hlášení o změně odběratele podepsané kupujícím i prodávajícím
- Stav vodoměru ke dni předání
- Doklad vlastnictví nového majitele (výpis z KN, kupní nebo darovací smlouva)
- Kontaktní telefon
- Výpis z Obchodního rejstříku
- Osvědčení o DIČ
- Průkaz totožnosti, v případě zastupování jiné osoby platnou plnou moc nebo zmocnění k provedení změny
Tyto doklady jsou součástí podkladů k vyhotovení nové smlouvy na dodávku vody a odvádění odp. vod. Bez doložení všech dokladů nebude změna odběratele provedena.