Přejít na obsahovou část stránky

MěVak spouští nový zákaznický portál „Moje vodné a stočné“

KLIENTSKU-PORTAL-3
Vážení zákazníci, dovolte nám představit novinku, která obyvatelům usnadní správu jejich vodárenských záležitostí. Nový zákaznický portál Moje vodné a stočné je dostupný na adrese portal.mevakdknl.cz a nabízí řadu praktických funkcí, které lze využívat odkudkoli a zdarma.
Přehled smluv i samoodečet online
Po přihlášení získají uživatelé přístup k informacím o své smlouvě, mohou aktualizovat kontaktní údaje a rychle tak reagovat na výzvy k fakturaci nebo při haváriích. Portál také umožňuje sledovat historii odečtů, zobrazit grafy spotřeby a jednoduše nahlásit samoodečet vodoměru.

Faktury na dosah ruky
Zákazníci mají k dispozici přehled všech vystavených faktur a jejich úhrad. Dokumenty lze stáhnout v PDF nebo si nastavit jejich zasílání e mailem. Pro společenství vlastníků jednotek či správcovské firmy je připravena možnost správy jednotlivých odběrných míst.

Jednoduchá komunikace
Součástí portálu je kontaktní formulář s veškerými důležitými údaji na jednom místě. Odeslání požadavku tak zvládne i méně zkušený uživatel během několika minut.

Jak se zaregistrovat
Registrace je možná přímo na portálu, e mailem na adrese info@mevakdknl.cz nebo osobně v zákaznickém centru společnosti na adrese Luční 3055, Dvůr Králové nad Labem. Pokud už někdo využíval dřívější virtuální kancelář, může se přihlásit stejnými údaji.

Jednatel společnosti Ing. Petr Mrázek dodává:
„Spuštění zákaznického portálu vnímáme jako další kvalitativní krok směrem k našim zákazníkům. Díky němu mohou pohodlně z domova spravovat své odběrné místo a mít kdykoli k dispozici detailní přehled o své spotřebě vody.“
 

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti