1. Při změně majitele nemovitosti (fyz. os) je třeba dodat nutné podklady

  • Hlášení o změně odběratele podepsané kupujícím i prodávajícím
  • Stav vodoměru ke dni předání
  • Doklad vlastnictví nového majitele (výpis z KN, kupní nebo darovací smlouva)
  • Kontaktní telefon
  • Průkaz totožnosti, v případě zastupování jiné osoby platnou plnou moc nebo zmocnění k provedení změny

2. Při změně majitele nemovitosti (firmy, organizace) je třeba dodat nutné podklady

  • Hlášení o změně odběratele podepsané kupujícím i prodávajícím
  • Stav vodoměru ke dni předání
  • Doklad vlastnictví nového majitele (výpis z KN, kupní nebo darovací smlouva)
  • Kontaktní telefon
  • Výpis z Obchodního rejstříku
  • Osvědčení o DIČ
  • Průkaz totožnosti, v případě zastupování jiné osoby platnou plnou moc nebo zmocnění k provedení změny

Tyto doklady jsou součástí podkladů k vyhotovení nové smlouvy na dodávku vody a odvádění odp. vod. Bez doložení všech dokladů nebude změna odběratele provedena.

Ke stažení

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti